Spoštovani odjemalci,

obveš?amo vas o delovnem ?asu prodajnih mest, in sicer bodo prodajna mesta Energije plus zaprta v petek, 3. 5. 2024. Na ta dan bo klicni center deloval od 7:30 do 15:00.

Prosimo za razumevanje.

S koncem leta 2024 se izteka rok za vklju?itev v sistem samooskrbe z letnim netiranem (»net metering«), zato opozarjamo vse investitorje na predpisane roke in obveznosti, ki jih morajo izpolniti, da bi se lahko vklju?ili v ta sistem. Zaradi izredno pove?anega obsega nameravanih investicij v son?ne elektrarne namre? pri?akujemo podaljšan odzivni ?as pri elektrooperaterjih in izvajalcih.

Ve? o tem v novici na tej povezavi.

Danes, 18. aprila 2024, bomo objavili pomembno nadgradnjo aplikacije eStoritve. Osrednja novost tokratne posodobitve je Notification Center (Center za upravljanje z obvestili), ki bo uporabnikom omogo?il centralizirano upravljanje z obvestili. Ta nova funkcija zagotavlja ažurno obveš?enost o novostih in obvestilih s strani Energije plus.

Klju?ne zna?ilnosti nove posodobitve vklju?ujejo:

  • Notification center: Vse obvestila se bodo zbirala na enem mestu, kar omogo?a uporabnikom, da imajo popoln pregled nad prejetimi sporo?ili in obvestili.
  • Nova postavitev hitrih gumbov: Na namizni razli?ici bodo hitri gumbi zdaj dostopni na desni strani zaslona, v mobilni razli?ici pa na spodnjem, lahko dostopnem delu zaslona.
  • Nadgradnje navigacije: Izboljšana bo tudi navigacija znotraj aplikacije, da bo uporabniška izkušnja še bolj intuitivna.

?asovnica posodobitve:

  • Spletna razli?ica: Nova spletna razli?ica bo na voljo po 14. uri na dan posodobitve.
  • Mobilna aplikacija (Android): Posodobitev za Android naprave bo sledila kmalu po spletni verziji.
  • Mobilna aplikacija (iOS): Posodobitev za iOS naprave bo na voljo v nekaj dneh po Android verziji.

Dodatne spremembe:

  • Uvedba obvestil za prenos nove verzije aplikacije in informacij o nadgradnjah ter prikaz informacije o trenutni verziji spletna ali mobilne aplikacije
  • Vizualni indikatorji za neprebrane obvestila pri ikoni aplikacije.
  • Ostali manjši popravki.

Energija plus se zavezuje k nenehnemu izboljševanju svojih storitev, s ?imer uporabnikom omogo?a boljšo in bolj personalizirano izkušnjo. Z novo posodobitvijo eStoritve bomo še naprej stremeli k temu, da naši uporabniki prejemajo relevantne informacije hitro in u?inkovito.

Aplikacije eStoritve ne bo na voljo med 13. in 14. uro. Za ve? informacij obiš?ite našo spletno stran ali nas kontaktirajte preko elektronskega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na 080 21 15.

Uživajte v 20% popustu na vstopnice za sankališ?e Zlodejevo na Rogli!

Energija plus v sodelovanju s sankališ?em Zlodejevo na Rogli prinaša izjemno ugodnost za vse ?lane lojalnostnega programa Moj PLUS, ki lahko od 1. aprila 2024 do 31. marca 2025 izkoristijo neverjetnih 20% popusta na ceno karte za sankanje na letnem sankališ?u!

Kako do popusta? Ni? lažjega!

Ob nakupu karte se preprosto identificirajte kot ?lan Moj PLUS na enega izmed naslednjih na?inov:

  • Pokažite ra?un za dobavljeno elektri?no energijo in/ali zemeljski plin za teko?i ali pretekli mesec, v fizi?ni ali digitalni obliki. Pomembno je, da je iz ra?una razvidno, da ste naš odjemalec in ?lan lojalnostnega programa Moj PLUS.
  • Pokažite mobilno aplikacijo eStoritve, kjer je razvidna številka merilnega mesta in vaše ?lanstvo v programu Moj PLUS.

Ne pozabite na osebni dokument, s katerim bodo prijazni uslužbenci sankališ?a preverili vašo identiteto.

To je odli?na priložnost, da izkoristite prednosti ?lanstva v programu Moj PLUS in se podate na nepozabno avanturo na sankališ?u Zlodejevo, ki obljublja obilo zabave za vse generacije.

Še niste ?lan Moj PLUS? V?lanite se zdaj in takoj izkoristite to fantasti?no ugodnost!

Pridružite se nam in ne zamudite priložnosti za nepozabne užitke po izjemno ugodnih cenah. Se vidimo na Rogli!

Spoštovani odjemalci,

obveš?amo, da bo danes, 29. 3. 2024, klicni center deloval do 13. ure.

Prosimo za razumevanje.

 

Ekskluzivno in samo za ?lane Moj PLUS – 2. in 3.3. izkoristite kar 40% popusta na vstopnice v vseh Woop! lokacijah po Sloveniji

Še niste ?lani Moj PLUS? Registrirajte se v eStoritvah!

Popust na vstopnice se obra?una na recepciji posamezne lokacije in ne velja za nakupe preko spleta. ?lani lojalnostnega programa lahko svoj termin rezervirate v naprej, pla?ilo pa izvedete ob prihodu na blagajni. Svoj željeni termin lahko posredujete na:

  • WOOP! ARENA; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • WOOP! KARTING IN GLOW GOLF; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • WOOP! FUN PARK; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • WOOP! IZZIVI; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • WOOP! MARIBOR; Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Pri rezervaciji navedite, da ste ?lani lojalnostnega programa Moj PLUS.

Na posamezni lokaciji je hkrati mogo?e kupiti najve? 5 vstopnic na eno ?lanstvo v lojalnostnem programu.

?lan lojalnostnega programa se ustrezno identificira z:

  • ra?unom za dobavljeno elektri?no energijo in/ali zemeljski plin (za teko?i ali pretekli mesec) v fizi?ni ali digitalni obliki, iz katerega je jasno razvidno, da je posameznik, ki želi izkoristiti ugodnost, odjemalec Energije plus in hkrati ?lan lojalnostnega programa in
  • vpogledom v spletno ali mobilno aplikacijo eStoritve iz katere so razvidne številke merilnega mesta za katere ima odjemalec sklenjeno pogodbo za dobavljeno elektri?no energijo ali zemeljski plin in iz katere je jasno razvidno, da je odjemalec ?lan lojalnostnega programa.

Identiteta kupca se ugotavlja z možnostjo vpogleda v osebni dokument.

Spoštovani uporabniki,

želimo vas obvestiti, da bo danes, 13. februarja ob 21:00, objavljena nova razli?ica naše aplikacije. Ta posodobitev prinaša nekatere izboljšave in popravke, s katerimi želimo še izboljšati vašo uporabniško izkušnjo:

  • Izboljšave pri 15-minutnih meritvah: Ne glede na izbrano ?asovno obdobje bodo v izvozu zdaj vedno izpisane 15-minutne meritve, prav tako pa bo izboljšan prikaz teh meritev na grafu.
  • Spremenjen prikaz na nadzorni ploš?i: Zaradi dosedanjih težav z razli?nim prikazovanjem vrednosti in ob?asnim neprikazovanjem razdelka Moj PLUS smo prenovili prikaz na nadzorni ploš?i.
  • Popravek prikaza števila obvestil: Odpravili smo napako, ki je povzro?ala napa?en prikaz obvestila o novem sporo?ilu.

Zaradi nadgradnje bo aplikacija nedosegljiva med 21:00 in 21:30. Prosimo za razumevanje in potrpežljivost med tem kratkim obdobjem vzdrževanja.

Zahvaljujemo se vam za vašo podporo in zaupanje v naše storitve. Prepri?ani smo, da boste z novimi izboljšavami še bolj zadovoljni pri uporabi naše aplikacije.

Za dodatna vprašanja in podporo smo vam na voljo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Obveš?amo naše cenjene odjemalce, da bodo vsa naša prodajna mesta v petek, 9. februarja 2024, izjemoma zaprta.

Kljub zaprtju prodajnih mest bo naš klicni center na voljo za vsa vprašanja in podporo. Delovni ?as klicnega centra bo ta dan prilagojen - obratovali bomo od 7:30 do 15:00.

Zavedamo se, da bi to lahko povzro?ilo nekaj nevše?nosti in se vam zahvaljujemo za razumevanje.

Vabimo vas, da nas kontaktirate preko klicnega centra ali obiš?ete našo spletno stran za dodatne informacije in podporo.

Hvala za razumevanje.

Energija plus svojim odjemalcem ponuja privla?ne ugodnosti v okviru lojalnostnega programa Moj PLUS. ?lani Moj PLUS imajo možnost pridobiti to?ke z razli?nimi aktivnostmi, ki jih lahko kasneje unov?ijo za razli?ne ugodnosti, kot so popusti pri pla?ilu ra?una za dobavljeno energijo ali nakupu trgovskega blaga.

Tudi letos smo svoje najzvestejše ?lane lojalnostnega programa Moj PLUS nagradili z dodatnimi to?kami za zvestobo. Vsako leto zvestobe ?lanu prinese dodatnih 100 to?k, pri ?emer je najve?ji možen bonus 500 to?k za pet let zvestobe ali ve?. Ta pobuda je del našega stalnega prizadevanja za nagrajevanje in ohranjanje zvestih odjemalcev.

V prazni?nem ?asu so ?lani Moj PLUS deležni tudi posebne priložnosti za pridobitev dodatnih 500 to?k (izkoristite priložnost še do 20. 1. 2024 tukaj). Ob v?lanitvi v program lahko novi ?lani takoj pridobijo 100 to?k, dodatnih 150 to?k za prijavo na eRa?un, še enkrat toliko za registracijo v spletno aplikacijo in 100 to?k za aktivacijo pla?evanja s trajnikom. Tako lahko že na za?etku zberejo 500 to?k. Poleg tega so ?lani, ki izkoristijo prazni?no akcijo, lahko zbrali do 1.000 to?k že v prvem mesecu.

Program Moj PLUS nudi tudi dodatne ugodnosti, kot so popusti na smu?arske vozovnice, te?aje smu?anja, obisk savne in druge atrakcije.

Svoje odjemalce vzpodbujamo k var?evanju in racionalni rabi energije, zato nudimo tudi brezpla?ne nasvete za var?evanje z energijo. Kot zavezanec k trajnostnemu razvoju podpiramo razli?ne humanitarne projekte in se aktivno vklju?ujemo v razvoj energetskih rešitev, ki zmanjšujejo vpliv na okolje.

Vse, ki še niste ?lani lojalnostnega programa Moj PLUS, vabimo, da se pridružite in izkoristite te ugodnosti. Poleg tega lahko s programom Pripelji prijatelja pridobite dodatne to?ke za vsakega povabljenega prijatelja. To je odli?na priložnost, da tudi vaša družina, prijatelji in znanci postanejo del skupnosti Energije plus in izkoristijo vse prednosti, ki jih ponuja Energija plus in lojalnostni program Moj PLUS.

Ve? informacij o programu Moj PLUS in kako postati ?lan preverite tukaj ali se obrnite na naše svetovalce na 080 21 15 ali na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Registracijo v Moj PLUS je enostavno opraviti kar v naši sodobni aplikaciji eStoritve.

POPRAVEK: klicni center deluje v petek, 22. 12. 2023, od 7:30 do 13:00

Spoštovani odjemalci,

obveš?amo vas o nekaterih spremembah delovnega ?asa klicnega centra in nekaterih prodajnih mest.

KLICNI CENTER

  • v petek, 22. 12. 2023, deluje od 7:30 do 13:00
  • v petek, 29. 12. 2023, deluje od 7:30 do 15:00

PRODAJNO MESTO GORNJA RADGONA

  • zaprto v sredo, 27. 12. 2023

PRODAJNO MESTO MURSKA SOBOTA

  • zaprto v petek, 29. 12. 2023

PRODAJNO MESTO PTUJ

  • zaprto v petek, 29. 12. 2023

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Želimo vam sre?ne praznike!

Energija plus

Kjer je prava energija doma

Spoštovani uporabniki eStoritev,

obveš?amo vas, da bomo v ?etrtek, 14. 12. 2023, ob 13. uri izvedli posodobitev spletne in mobilne aplikacije eStoritve. Ta posodobitev zajema nekaj novosti kot tudi nekaj vzdrževalnih sprememb.
Novosti:

  • Vloge in obrazci: Omogo?ena bo funkcionalnost elektronskega podpisovanja vlog in obrazcev, kar bo olajšalo in pospešilo postopek obdelave dokumentacije.
  • Ugodnosti za odjemalce: V eStoritvah bodo navedene vse dodatne ugodnosti, ki so jih lahko deležni vsi odjemalci ali ?lani Moj PLUS
  • Pregled in izvoz porabe za posamezno merilno mesto: Nova funkcionalnost bo omogo?ala natan?en pregled porabe energije za vsako merilno mesto s 15-minutnimi intervali.

V sklopu vzdrževanja bomo izvedli naslednje spremembe:

  • Odpiranje zunanjih povezav v mobilni aplikaciji: Za boljšo združljivost in uporabniško izkušnjo bodo zunanje povezave v mobilni aplikaciji odprte v vaših privzetih brskalnikih.
  • Sprememba oblike in vsebine mailov pri registraciji in prijavi: Osvežili bomo obliko in vsebino e-poštnih sporo?il, ki jih prejmete ob registraciji in prijavi v aplikacijo.
  • Brisanje starih podatkov mobilne aplikacije ob namestitvi nove mobilne verzije: Da bi ohranili ?istost sistema, bomo izvedli avtomatsko brisanje starih podatkov ob namestitvi nove verzije mobilne aplikacije.
  • Varnostne nadgradnje in ostale manjše spremembe.

Aplikacija eStoritve bo nedosegljiva najve? eno uro.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in sodelovanje. V primeru morebitnih vprašanj ali težav smo vam na voljo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Energija plus
Kjer je prava energija doma.